حجت الاسلام امیری سوادکوهی در آستانه روز شهادت حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها در دلنوشته ای کاملاً عمیق و احساسی، حس درون خود را از عظمت شهادت دردانه ی سه ساله ی اباعبدالله الحسین علیه السلام بیان نمود.این متن کوتاه که مورد استقبال علاقمندان آل الله در فضای مجازی قرار گرفته است بدین شرح می باشد:
… هر سال به این شب ها که می رسم دلنوشته ام را تکرار می کنم تا شاید تقویم، شب قدر زندگی من را در صفحات خود ثبت کند که: {لیلة القدر من، آن شب سرد و حزن آلودی است که کودکی گریه کنان، قرآن به دست گرفت و آرام آرام زمزمه می کرد و ناگهان خوابش برد و دیگر بیدار نشد! ؛… و آن کودک، طفل سه ساله ای بود که قرآن ناطق را به دست گرفت و با او سخن گفت و آرام آرام جان سپرد}. یامولاتی یا رقیه!
یادداشت های امیری سوادکوهی...
ما را در سایت یادداشت های امیری سوادکوهی دنبال میکنید
برچسب: یادداشتی برای دوست,یادداشتی بر فیلم فروشنده,یادداشتی برای دخترم, نویسنده: بازدید: 219 تاريخ: دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت: 20:02